Online booking

Sjæle Rejser med Den Blå Delfin

(Hér kommer 3 forskellige rejser hhv. Massage Kursus i GR - Mindfulness og Bevidsthedsrejsen på Lesbos - Cykel & Vandre ferie i GR - Maj & September 2022)

Krops Terapeut - Spirituel Mentor - Mindfulness Educator og så mennesket bag det hele, mig Bettinaheart

Mit navn er Bettina, for dig som ikke kender mig - endnu! Jeg er ejer af Den Blå Delfin, og som noget helt nyt, kan du tage med på en af mine ferie rejser, bl. a. til Lesbos i Grækenland. Hér bliver du undervist af mig. Jeg har siden 1998 samlet mig en kæmpestor erfaring som behandler. Denne erfaring har jeg nu valgt at kombinere med min store erfaring indenfor rejsebranchen. H.C. Andersen udstrykte det således: " at rejse er at leve", og netop derfor fik jeg lyst til at invitere dig med til det sted som blev mit andet hjem. Rejsebranchen indtog mit hjerte allerede som ganske ung student i 1984. Så altså Rejsebranchen 1984 til 2004 og Den Blå Delfin og en masse skønne behandlinger 2004 til 2022 +!

I 2005 var jeg på et Zoneterapi kursus på Lesbos. Dette blev starten på mange års bekendsskab og udvikling på dette skønne sted. Jeg mødte hér en dansk kvinde som var helt speciel. Jeg føler stadig, dén dag idag, en enorm og dyb taknemmelighed rettet mod hende og det, hun gav mig med på vejen. Hun åbnede mine øjne, i mere end én forstand og det blev starten på min egen selvudvikling. Jeg blev en bedre udgave af mig :-)  og udviklingen fortsætter stadig.

Hér startede min første spæde meditations praksis. Ved hjælp af mindfulness og guidede meditationer (anede ikke hvad det var) vandreture i de skønne bjerge, den nære kontakt til naturen og befolkningen, der med åbne arme hvert år byder mig velkommen tilbage, den græske kultur med musik og dans og helt fantastiske kulinariske oplevelser. Hér lærte jeg, en anden side af mig at kende. Lesbos, Petra blev mit andet hjem, og jeg vender tilbage år efter år, i maj og september. Derfor må jeg bare invitere dig med til dette særlige og herlige sted.
Kan man tænke sig en skønnere base for indlæring af ny visdom?

Jeg var i mit livs største krise og oplevede at blive tage i hånden, og nænsom tog jeg mine første skidt ind i det der skulle give næring til resten af mit liv. Mit hjerte åbnede sig og begyndte blidt at slå tonen an, for det det skulle åbne op for den ægte kærlighed til livet og give mig mod til at fralægge mig sværd og rustning.

Igennem 17 år som ejer og behandler i Den Blå Delfin, har jeg udført mere end 20.000 behandlinger. Det lyder fuldstændig skørt, men er ikke desto mindre rigtigt. Dette har givet mig et væld af fantastiske oplevelser og indlevelser i menneskers fysiske og følelsesmæssige udfordringer. Feedback som: " du er berigende, omsorgsfuld, troværdig, ærlig og utrolig nærværende" er vendinger som jeg hører fra folk. Jeg er dem, hver og en, taknemmelig for, at de har haft og stadig har tillid til mig, og ønsker at dele deres livstemaer med mig.

Meget ofte, møder jeg mennesker som er dér, hvor jeg var i 2005 da jeg påbegyndte min indre rejse. Det har inspireret mig til at tage uddannelse som Spirituel Mentor, været assistent på endnu et mentorforløb for andre under uddannelse til Spirituel Mentor, og uddannelsen som Mindfulness  Practitioner Educator.

Og hvem er jeg så udover det netop beskrevne?

• Et menneske der har mødt livet på godt og ondt og har gået vejen mod lyset for enden af tunnelen.
  • Et menneske der selv har set mørket i øjnene og lært at navigere efter hjerte og intuition.
  • Et menneske der har fundet vejen frem gennem mindfulness, meditation, nærvær, tillid og taknemmelighed til nuet med alt hvad det rummer.
Jeg har lært hvor vigtigt det er "at leve livet forlæns - for således bedre at kunne forstås baglæns OG holde " hovedet i himlen og fødderne på jorden"!

Tag med til Lesbos, lad mig være din guide på din indre rejse.
Sammen går vi vejen og du er ikke alene ;-)

Du får overskud & energi og bliver en mere glad og mere kærlig version af DIG SELV!
Læs om Massagekursus i Grækenland hér
Læs om Wellness-Retreate inkl. behandlinger, Pil-Yoga-Gym-, Meditation & Vandreture i GR.